czwartek, 8 stycznia 2015

67. potok mysli


Postgrad study space, pisane w czasie rzeczywistym
Esej. Średnio interesujący, nie związany z moimi studiami w ogóle. 840/4000 słów, deadline za 11 dni. Tick tock.
Dam radę, nie takie imprezy się kładło, jak mawiał anglista z ogólniaka.
Politeness theory w odniesieniu do wywiadów Paxmana z politykami brytyjskimi.
Do you think it is every politician’s responsibility to discourage and diminish racism?
Wgryzam się w muffinkę (triple choc, aż wstyd się przyznać) i zapijam kawą.
Well, you do not discourage it.
Drewnianym mieszadłem do kawy wydłubuję z muffinki kawałek czekolady.
This is all airy fairy eye-catching nonsense.
Czemu jestem jedyną osobą, która pisze esej na ten temat, z wszystkie cztery kopie książki są wypożyczone z biblioteki, żadna przeze mnie?
Ludzie są niefair wobec siebie.
... if you can’t run your own party?
Serio, ja nie wypożyczam niczego, co mi nie będzie potrzebne do eseju.
Would it be okay to be a racist at seventy?
Czy jestem na tyle głodna, żeby zjeść sałatkę? Nie, jeszcze nie, mam dobrych kilka godzin zanim stąd pójdę, sałatka będzie na później.
I’m just trying to explore the sort of chap you are, Prime Minister, with respect.
Muszę do toalety.
Is it appropriate to have faith schools?
O, tęcza za oknem.
How do you reconcile it with your Christian values?
Jest szansa, że w następnym semestrze będę robiła praktyczny moduł i esej nie będzie na 4K słów.
What is the difference between you and David Cameron?
Muszę jutro iść do pracy obczaić rotę i zapytać A o urlop. I kupić mydło, w domu kończy się mydło do rąk.
Is it true that you find yourself slightly intellectually inferior?

Wracam do pisania, do końca tygodnia muszę mieć 3K słów bez conclusion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz